Hold beskrivelse

Undervisningen foregår i ZENLIV, Bagsværdvej 72B, 2800 Kgs. Lyngby

 

hapilates hold:

*
Tirsdag

*

Kl. 06.45-07.45

Pilates Sunrise 1 – for de morgenfriske der gerne vil motionere tidligt på dagen med  styrke, velvære og stræk, 60 minutter. Bevidst træning af åndedrættet. Muskler og bindevæv masseres med bolde og/eller foam rollers, balancen og hele kroppen styrkes. Pilates øvelserne styrker core musklerne (kernemuskulaturen) i vores center, hvilket er et fantastisk udgangspunkt for alt bevægelse.

*

Kl. 08.30 -09.45

Pilates – for krop og bevidsthed, styrke, stræk og afspænding,  75 minutter. Bevidst træning af åndedrættet. Muskler og bindevæv masseres med bolde og foam rollers, hele kroppen styrkes og balanceres. Pilates øvelserne styrker core musklerne (kernemuskulaturen) i vores center, hvilket er et fantastisk udgangspunkt for alt bevægelse. Her er god tid til at komme i dybden.

*
Kl. 17.00-18.15

Pilates Chill Down 1 – land i kroppen og få bevidstheden med, styrke, stræk og afspænding efter arbejde, 75 minutter. Bevidst træning af åndedrættet, muskler og bindevæv masseres med bolde og foam rollers, hele kroppen styrkes og balanceres. Pilates øvelserne styrker core musklerne (kernemuskulaturen) i vores center, hvilket er et fantastisk udgangspunkt for alt bevægelse. Afspænding indgår i træningen.

**

**
Torsdag

*

11.00-12.15
Pilates – for krop og bevidsthed, styrke, stræk og afspænding,  75 minutter. Bevidst træning af åndedrættet. Muskler og bindevæv masseres med bolde og foam rollers, hele kroppen styrkes og balanceres. Pilates øvelserne styrker core musklerne (kernemuskulaturen) i vores center, hvilket er et fantastisk udgangspunkt for alt bevægelse. Her er god tid til at komme i dybden.

*

16.00 – 17.15
Pilates for (let) øvede, klassiske pilates øvelser kombineres med åndedrætsøvelser, boldmassage og stræk. Tempoet er sæt lidt op.

**

**

Fredag:
07.30-08.45

Pilates Klar, Parat, Weekend – træning, stræk og afspænding, 75 minutter. Bevidst træning af åndedrættet. Muskler og bindevæv masseres med bolde og foam rollers, hele kroppen styrkes og balanceres. Nogle af strækkene holdes i længere tid som i Yin Yoga. Pilates øvelserne styrker core musklerne (kernemuskulaturen) i vores center, hvilket er et fantastisk udgangspunkt for alt bevægelse. Afspænding indgår i træningen.

*

*
Niveau 1: for alle
Niveau 2: mere udfordrerne øvelser, kommer på programmet senere.